29. aug 2007

Oodatud ja plaanitud meeskonna v2ljas6it Cooktoni j2i 2ra. V2hemalt esialgne plaan. Pidime minema ja jalkat m2ngima ning barbequed tegema. Siis selgus aga et k6ik peavad laup2eval ka tootama...L6ppkokkuv6ttes enamus meeskonnast s6itis pokkeri6htut pidama ning mina Kylliga tegime oma v2ikese reisi,kylastades kahte koosviibimist. Pyhap2eva hommikul s6itsime Archers Pointi. See on rand paarkend kilti enne Cooktowni. Yks Swiss farmi toolistest - John oli meid juba ammu kalale kutsunud ja nii mesiis l2ksimegi ja vaatasime kuidas ta oma pojaga snorgeldab ja harpuuniga kalu pyyab. Liiva asemel oli h2sti peenike kivipuru, kus sees igasuguhuvitavaid teokarpe, korallij22nuseid ja v2rvilisi kive. Seal oli ikka nii ilus... m2ed kohtuvad ookeaniga. Kunagi panen pilte ka yles.
Tood sai eelmine n2dal palju tehtud...iga p2ev viieni. Kymnest kaheni on k6ige raskem, siis on palavaim aeg. Aga ma olen sellega suht h2sti harjunud. Esimest korda aasta jooksul korjasime banaane veel ka reede p2rastl6unal ja laup2eval. Suured tellimused. V2hemalt arbuusidest p22sesin. Selleasemel aga pidin m6ned korrad shedis veetma...XD. Selline t6usude ja m66nadega n2dal, kus vaimselt raskeid ja siis j2lle v2ga toredaid hetki. Ahjaa, yhe merikilpkonnaga saime ka pyhap2eval tuttavaks :)).
See n2dal tootame j2lle iga p2ev viieni, aga see pool tunnikest rohkem enam pole t2htis. Eile 6htul sai j2lle jalkat m2ngitud, ma arvan, et ma muutun juba paremaks sellel ala :)).
Elu on ilus ;).
Tervitusi teile k6igile seal Eestis ja GBY!
PS. Me oleme yhe kuldmedali v6rra rikkamad j2lle, nii et palju 6nne ;)!

Kommentaare ei ole: