8. aug 2008

08.08.08.

Ilus ja ümmargune kuupäev, kas pole... nagu ka meie uus allüüriline maakodu trepi all.
Oma uude koju kolis sisse ka pikakarvaline poolkollist kutsu!

Nice and round date, isn´t it... like our new friend subleting the stairs in our countryhome.
Pluss we have a new member in the house - a young dog!

15 kommentaari:

sunshine ütles ...

oi, kui kena kutsu :)

Anonüümne ütles ...

niii nii aga kus on siis Brainstorm? ja kuidas Tartus l2ks jne?....mul on ju vaja asjaga kursis olla...siis ma tean oma plaane s2ttida ;)

Hanna ütles ...

BrainStorm tuleb...koos kõige muu suvejutuga kui ma oma kirjasule üles leian...:))
Mismoodi sina oma plaane sätid minu Tartuskäigu järgi... hmm no ma arvan et tegelt ma aiman... jah hästi läks ja detsember on siis see tähtis kuu!;)
PS. Aitäh Sunshine :))!

Anonüümne ütles ...

ahh detsember! noh siis on ju aega kyll-eks me k6ik ikkaolme asjad viimase kahe n2dala peale j2tnud. kas teeme nii, et A eest saab j22tist?!

Hanna ütles ...

A eest jäätist... hmm sa teed siis mulle välja jah?;) Aga ma imestan et sa nii väikest asja pakud, kui sina A said no siis oli ikka suurem panus mängus ju :))

Anonüümne ütles ...

olgu! teeme nii, et kui sina saad A siis l2hevad mu kiharad...kui Sa aga A-d ei saa...l2hevad Sinu:)

Hanna ütles ...

Oioioi... aga teeks vastupidi hoopis XD. hehe, sa ei täpsustanud kuhu nad lähevad! Pessu... :P

Anonüümne ütles ...

no eks me siis vaata hiljem....sinu omad v6iks n2iteks minna valgeks-minu omad mustaks :)

Hanna ütles ...

No see on juba palju rohkem teostatav... et kui ma A saan siis teeme sinu süsimustaks :)) ja vastupidi... :P

Anonüümne ütles ...

no jah! hakkan sind siis juba lumivalgeks kutsuma! :)aga ega Sind tegelt ei tea ju kah...sa alati nii tubli...mis see A sulle 2ra pole !

Hanna ütles ...

Haha no vaatame... aga ma hakkan sind igaksjuhuks juba pigipütikeseks kutsumisega harjutama!

Anonüümne ütles ...

noh ja samas kui sa nyyd autoekasamist l2bi peaksid kukkuma-siis ma k2in kyll jala!v6i v6tad Sa l6puks ometi hobuse!?

Hanna ütles ...

Ohhoo ja millises riigis sa siis jala käima hakkaksid? Siin saan veel aru aga Austraalias läheb vast veits raskeks :D! No ma loodan tegelikult eksami ikka ära teha ja kunagi hobuse ka võtta!

Anonüümne ütles ...

no olgu ;) Kas teeme su ''kommide'' rekordi ;) 14 juba olemas ;))
Aga mina hakkan Jaapani praamile minema ja 9 vist Cairnsi! Juhuuu!

Hanna ütles ...

Ma arvan et see "kommide" rekord on juba tugevalt olemas ;).
See reis nõuab juba pikemat juttu... ´läheb kirja kirjutama`...