26. jaan 2009

Shoe (-) model?
















Vaat mis juhtub ka k6ige madalamap6hjaliste kingade kandjatega kingapoes t88l olles... Yks paar neist on nyyd minu jala s6brad :).

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

hmm v2ga popp:) hakkad ka tundma kuidas ylalpool pilvi elu k2ib;)

Hanna ütles ...

Haha yes now I am "high" too :)). Muuseas ühed 10 cm kontsaga saapad on ka, nii et nendega olen ma sinu pikkune ma arvan! :P

Anonüümne ütles ...

:)
aga kuule mulle yldse ikka ei j22 sinu blogi pealkiri meelde---alati pean l2bi anni blogi tulema:)anna hea nipp kuidas see meelde j2tta?!

annimanni ütles ...

tead, minu meelest ma ütlesin seda sulle kunagi, aga sul on väga ilusad jalad - sinust saaks tõesti väga hea kingamodell. :)

Hanna ütles ...

Seda nime vist saabki kahjuks vaid nii meelde jätta, et kui jääb siis jääb ja kui ei siis ei. Nii et pead vist jätkuvalt Anni blogi kaudu minema :). Aga muidugi sa võid ka bookmarkside alla panna ;).

Äitähh Anni :)).