5. sept 2007

Mida ma olen viimasel ajal 6ppinud:
Igast halvast tuleb midagi head, oska see vaid yles leida
Palvevastus v6ib tulla t2iesti ootamatult ja ruttu

Meie "vaikne" Lakelandi elu. Tavalisel toop2eval t2idame 20 millegagi treilerit. Eelmine rekord oli 29 ja pool, mille tegime 21 augustil (minu
kalli vanaema synnip2eval :)). Yleeile tegime 38! Ja ainult selleks et see eile yle lyya! :)). 39 treilerit. Nii et ma olen kolme p2evaga teinud peaaegu n2dala too. Eile l6unaajal tundsin kuidas see on mind ikka k6vasti 2rav2sitanud... peale l6unat aga leidisn 6nneks uut energiat. Ja seda k6ike t2nu toredale meeskonnale. Kui ikka kogu aeg naerma aetakse on raske v2sinud olla :). Yks minu ylesanne on kotid avada, aga kui iga kolme sekundi tagant tuleb uus kobar
on seda suht raske teha. Eile hakkas Paul kobarat seljas kandes v6i seda alla l6igates kotte lahti siduma. Ta isegi suutis sellega teisi nakatada. Nii et see oli nii armas ja aitas mul j2lle oma tood teha ja uut energiat leida.
Muuseas v2ike arvutamisylesaane. Treilerile mahub 60 kobarat. Mitu p2evas minu k2te alt l2bi k2ib kui mina olen yhel poolel?
Pyhap2eval tuli siia 8 uut inimest brasiiliast. Kahjuks nad eriti inglise keelt ei r22gi aga jalkat oskavad kyll m2ngida. Esmasp2evases m2ngus olin ainus tydruk ja ma olin
kohutavalt v2sinud nii et rynnakul minust eriti asja ei olnud, aga v2ravavahina sain p2ris h2sti hakkama. Nii et veel veidi harjutamsit ja koju tulles
v6in m6ne meeskonnaga yhineda :p.
Varsti peaksin meeskonnast pilte ka saama. Siis saan teile ka n2idata kellega koos tootan :)).

Kommentaare ei ole: