28. sept 2007

Elu kiirkursus

On reede 6htu. Istun oma uues "kodus". "" sellep2rast, et backpakkerina elad sa igalpool niikuinii ajutiselt...Elu kiirkursus sellep2rast et siin toimub k6ik see kiiresti mis "tavalises" elus v6tab kauem aega. V6i v6ibolla seetundub mulle vaid nii... Leiad s6brad, siis j2lle ytled hyvasti, tulevad uued inimesed ja hakkab k6ik otsast peale - teineteise tundma6ppimine ja v6ibolla kui saad uued s6brad on j2lle lahkumiseaeg...igatahes, kolmap2eval oli viimane toop2ev yhel poisil kellega ma heaks s6braks olin saanud. Hyvastij2tt oli kurvim mis ma siiamaani siin kogenud. Samal p2eval sain teada, et mina ja Kylli peame kolima...8 km kaugusele kohast kus ennem elasime.Eile 6htul seadsime end siis sisse.Bossi maja on 300 m kaugusel XD. Uus kodu pole enam maja vaid karavanpargi moodi. Kui keegi m2letab vanast ajast "laagriputkasid" siis midagi sarnast, ainult wc ja dushiruum on ka sees. K88k ja elutuba on eraldi ehitisena m6ne meetri kaugusel. Pluss on see et siin on internet ja j2rv kus saab ujuda. Kuna t88koht on nyyd 16 km kaugusel pean vaikselt autoga s6itmist harjutama. S6itsin t2na m6ne km, vaene Kylli kes mind 6petama pidi XD. Sidur, pidur, k2iguvahetus...ja ikka ajasin k6ik sassi.Natuke liiklust oli ka, yks auto s6itis m88da ja veok tuli vastu. Ma tean, need kes s6ita oskavad kindlasti naeravad juba laginal :p.N2dal veel ja olen siin juba 3 kuud t88tanud... professional stakker on mu hyydnimi vaikselt m6nel inimesel juba :)). Ja muideks,mul on v2ike p6hjus t2histamiseks. Palgatsekil oli muidu t88nimetus shedcrew - inimesed kes varju all t88tavad, viimased n2daladpole mind enam sisse j2etud... oi ma olen r66mus selle yle ja viimasel palgatsekil oli mu t88nimetus - humper! Jess. See v6ib kyll pisisasi tunduda,aga kui sa oma t88d teed, siis tahad ka et sind slle j2rgi nimetataks :)). Ilusat n2dalavahetust k6igile. Mina puhkan. Et esmasp2eval oleks energiat ja tahtmist head t88d teha. :)

Kommentaare ei ole: