21. märts 2009

Ära tegin!

Juba mitu kuud on kuskil vaikselt mõte tiksunud ja eile otsustasin, et enam ei oota kaitsmiseni, nii et vabandust Külli kui sa tahtsid pealt vaadata :D. Aga ma luban blondiks siis värvida kui ma A - d ei saa ;). 60 cm juuksepahmakast jäi järgi 10! Väga kerge tunne on...
Aga pilte hetkel ei saa sest juhe millega kaamerast arvutisse tõmmata on maal mwaahahaaa :P.

5 kommentaari:

sunshine ütles ...

?????? Päriselt? Tegidki ära, tahaks näha :D

Hanna ütles ...

Jup... täitsa nudipea :D... nüüd on sinu kord! ;)

sunshine ütles ...

Ega mul on oma juustest praegu villand küll, kogun julgust :D

Anonüümne ütles ...

mis...10 pole ju veel midagi nii nudi:)
Aga j22n r66msalt pilte ootama:)

Hanna ütles ...

Pilte peaks loodetavasti T saama - kui ma arvuti selleks ajaks parandusest kätte saan ;).
To S: ma tulen aprilli algul trt, siis vean su juuksurisse! Kui sa enne muidugi minu soengust väga ära ei kohku! XD