23. märts 2009

Before and after ;)



5 kommentaari:

sunshine ütles ...

cool :), aga eestpoolt? :D

Hanna ütles ...

Sp ma tahtsingi et sa hel kui netis oled, siis oleks su fb saatnud ja reaktsiooni kuulnud ;). Aga jah fb näed eestpoolt ka.

Anonüümne ütles ...

hmm! v2ga lahe! muuseas siin on k2imas yhe juuksuri juures j2lle see kampaania, et nad vajavad juukse modelle alagajatele juuksuri6pilastele ja ma vist panen ka ikka nime kirja...noh tasuta l6ikus ju:) Ja muuseas So you think you can dance on j2lle k2imas:) Ja allan tuleb kylla 2jrgmine n2dal ja ehk teeb mu arvuti korda ...et siis saab ehk Skypi j2lle!kena n2dalavahetust!!!

sunshine ütles ...

Väga lahe, mulle meeldib (vaatasin fb-st) :) Käisin ka täna juuksuris, vaata minu blogi, päris maha veel ei lõiganud.

Hanna ütles ...

V -le:Ma väga loodan, et Allan su arvuti korda saab!
Äge, mine kärbi natuke, siis kasvavad veel kiiremini - kuigi mai tea kas see sinu puhul võimalik on :D.
Vaata siis minu eest ka neid tantsijaid, tahaks ka ju näha :P.
Kena nädalavahetust sullegi!!!