19. sept 2008

Autosõidu "rõemud"

Lähen siis mina täna oma neljandasse sõidutundi ja oh seda "rõõmu" kui õpetaja ütleb, et järgmine kord juba linna. No mis siis ikka, tuleb siis veel seekord pingutada, et siduriga sõbraks saada. Jõuame platsile ja muidugi on varahommikuselt väravad taba ja luku taga. Ja võtit ei ole. Lähme siis kohe linna! Nali. Hahaa. Ei, lähmegi.
Nii ma siis tundmatus kohas vette hüppasingi, omaarust selleks kohe üldse mitte veel valmis olles. Aga no minuteada jäid kõik terveks, nii et peamine ülesanne sai täidetud :D. Siduriga läksin ma hoopis rohkem tülli, õnneks küll mitte suurtel ristmikel, vaid pisikestel. Nii et kui juhtusite nägema ülimalt ehmatanud - paanikas näoga õppesõitjat olin see arvatavasti mina. Võibolla suutsin oma naljaka näoga kellegil tuju ka paremaks teha, mitte ainult oma eeskooserdamisega pahuramaks. Endal tuli küll naer peale. Pärast kui juba kodus peeglisse vaatasin. :D

Kommentaare ei ole: