30. sept 2008

Mis juhtus?? / What happened??

Mina ei jaga igatahes matsu välja. Otsustasin õpetajakohale ära öelda, aga kui telefonikõne tuli arvati teiselpool rõõmsalt, et ma ikka tulen ja plaanid sadasid laksti kaela, nii et ma siis ikka lähen... Veider kuidas asjad vahest hoopis teisipidi välja kukuvad... Ju see siis pidi nii minema. Aga iroonia on see, et lähen inglise keelt õpetama ja ise olen praegu bakatöö ingliskeelsete artiklitega hädas. Aga võibiolla tuleb see väljakutse hoopis kasuks...

I still don´t get it. I had decided to say no to teaching, but when the second call came, the headmistress on the other side was so happy and everything was already planned, so I just couldn´t refuse... It is funny how sometimes things happen the other way around... I guess it had to happen. But the irony is that I am going to go and teach English and I am currently "wrestling" with English in my research paper articles . But maybe this challenge will be beneficial to that too...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no mis-tegemist on ju lastega ja sa saad suurep2raselt hakkama. iseasi kas see sulle just meeldib!
Good luck igatahes!

Hanna ütles ...

Aitäh! No teismelised pole väga lapsed... :). Aga eks ma annan oma parima!