29. sept 2008

Huvitav / Interesting

Heliseb telefon. Jõuan tervituse ja tutvustuse ära öelda kui teiseltpoolt toru kostub pakkumine mis paneb mind tõsiselt valeühendust või naljakõne kahtlustama. Helistab X kooli õppealajuhataja kes mind inglise keele asendusõpetajaks kutsub... Juba järgmisest nädalast... Ja jutt täitsa tõsine.
Nüüd ma siin siis nüüd olen ja mõtlen homseni... osa minust oleks täitsa valmis väljakutse vastu võtma, kuigi ma olen alati öelnud, et mitte mingil juhul ma õpetajaks ei lähe... Kuid kodupaiga maakool pidi marakrattide taseme poolelt veel täitsa ok olema.
Takistus pole siiski hetkel vaid ainult tahe, autokool ja bakatöö võtavad iga päev oma osa...
Saab mis saab, põnev on ikkagi.

The phone rings. I can just introduce myself when I hear an offer what makes me consider a prank call or false connection. It is a headteacher of a little school who asks me to be a substitute teacher for English... already starting next week... and she is being perfectly serious. Now here I am thinking it through till tomorrow... part of me is ready to accept, although I have always said that I wont ever be a teacher...
Don´t know yet how I will manage with all my driving lessons and research, but still - it is an exiting opportunity.

Kommentaare ei ole: